x
onatal netwerk: onatal lijn1|onatal ultra|onatal pwd|onatal telecom|micronatal|onatal research|onatal academy|onatal blog|

Het streven naar de hoogste beschikbaarheid

Wanneer u online werkt bent u afhankelijk van de beschikbaarheid van de dienstverlening van Onatal. Wanneer de dienst niet benaderbaar is kunt u niet bij de dossiers van uw cliënten. Onatal stelt alles in het werk om een zeer hoge beschikbaarheid te realiseren. U kunt er zeker van zijn dat de gegevens van uw cliënten beschermd zijn volgens de geldende normen, zodat ook uw praktijk hieraan voldoet.

 

Internet

Allereerst is het belangrijk dat u beschikt over betrouwbare internet verbindingen.

Eventueel in combinatie met mobiel internet, dat er voor zorgt dat u altijd en overal

over internet toegang beschikt, kunt u continuïteit zeker stellen.

Bovendien kan Onatal, indien gewenst, hierin adviseren.

Cloud computing en virtualisatie

Het tweede element is het datacenter en de systemen waarop de applicatie wordt gehost.

Onatal maakt gebruik van 'cloud computing'.

Dit is een technologie waarmee de gebruikers via het internet een beroep doen op een virtueel netwerk van meerdere servers.

Met andere woorden wordt het werk evenredig verdeeld tussen de beschikbare servers.

Bovendien zijn er altijd servers beschikbaar.

Dit beperkt capaciteitsproblemen tot een minimum en biedt een hoge garantie voor de toegang tot de applicatie.

Datacenter

De servers van Onatal staan in het state-of-the-art datacenter DCG (Data Center Group) in Amsterdam.

Onatal draait op 8 fysieke server clusters met daarin 20 virtuele servers.

De applicatie heeft altijd 20 servers (80 processoren) beschikbaar.

Daarnaast is alles dubbel uitgevoerd.

Het datacenter is gevestigd in een beveiligde bunker, die direct via 10 Gigabit glasvezel verbindingen

is aangesloten op de Amsterdam Internet Exchange.

Service

Onatal stelt alles in het werk om voor een goede ondersteuning te zorgen. Hiertoe beschikken we over een helpdesk die op meerdere manieren bereikbaar is;

  • Telefonisch
  • Email
  • E-tickets

Dagelijks tijdens kantooruren is de helpdesk telefonisch bereikbaar op 010 - 7144656.

Daarnaast kunnen er via email of via de website vragen worden gesteld of problemen worden geadresseerd aan Onatal.

E-tickets voor support

Verreweg het meest efficiënt is het e-ticket systeem dat onderdeel is van Onatal. Een aangemaakte support ticket komt direct via Onatal bij het ontwikkelteam.

De ontwikkelaar kan zien vanuit welke locatie in de applicatie de vraag is gesteld en wat de voorgaande handelingen zijn geweest.

Bovendien worden de support tickets gevolgd door de support manager en wordt er op deze manier op toegezien dat vragen adequaat worden behandeld.

De status van de support ticket is vervolgens door de verloskundige binnen Onatal te volgen.

Datacenter

  • 24x7x365 onsite bewaking door getraind personeel
  • Compleet inbraakbeveiligingssysteem volgens geldende normen
  • Intern en extern CCTV Camerabewakingssysteem met bewegingsdetectie en opslag
  • Bezoekers worden begeleid in kritische ruimten
  • Biometrische toegangscontrole
  • Automatische backups zowel onsite als offsite.
  • VESDA brandbeveiligingsystemen
 
onatal netwerk: onatal lijn1|onatal ultra|onatal pwd|onatal telecom|micronatal|onatal research|onatal academy|onatal blog|